در حال بارگذاری ...
گروه تئاتر ازدهار روی صحنه برد

اجرای نمایش عربی «الشارع شارعنه» در سوسنگرد

نمایش طنز اجتماعی «الشارع شارعنه» توسط گروه تئاتر ازدهار در سالن ارشاد سوسنگرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش طنز اجتماعی «الشارع شارعنه» به نویسندگی و کارگردانی مریم طرفی، کاری از گروه تئاتر ازدهار از 1 تا 10 اسفندماه 1401 ساعت 19:30 در تالار ارشاد سوسنگرد به روی صحنه رفت.

در این نمایش رسول خلفی، مریم طرفی، حکیمه سیاحی، نوال عارف، عادل حردانی، زینب نعیم‌زاده، رضا صخراوی، فاطمه علوانی، مصطفى عچرش، سجاد حافظی، علی حویزی، شقایق عفراوی، نگین منصوری و مصطفى شبیبی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش «الشارع شارعنه» عبارتند از سیدعباس دنیناوی (ساخت موسیقی)، منتظر مشتطی (تصویر و تدوین)، مریم حریزی (طراح لباس)، مسعود کنعانی (طراحی نور و نورپرداز)، مریم طرفی و سیدمنصورموسوی (طراح دکور) و سیدرضا خرسانی (سرپرست گروه).

نمایش طنز اجتماعی «الشارع شارعنه» توسط گروه تئاتر ازدهار، دفتر انجمن هنرهای نمایشی سوسنگرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران