در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر باران

اجرای نمایش طنز «دس دسا علیرضا ۳» در دزفول

نمایش طنز گویشی «دس دسا علیرضا ۳» توسط گروه تئاتر باران در مجتمع سینمایی دزفول به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش طنز «دس دسا علیرضا 3» به نویسندگی وکارگردانی نادرشریفی و محسن مستکین کاری از گروه تئاتر باران از ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ به مدت یک ماه در سالن شماره ۱ مجتمع سینمایی شهرستان دزفول به روی صحنه رفت.

در این نمایش نادرشریفی، محسن مستکین، حسین قبیتی، ابراهیم نصرالهی، مهشید ایروانی و بهجت اندی زاده به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه این نمایش آمده است خانواده استادعلی پس از انکه بانک بابت بدهی منزل آنها را مصادره می کند و به دلیل شرایط بد مالی مجبور می شوند موقتا به خانه پدر بزرگ داماد خود نقل مکان کنند. خانه بسیار قدیمی و فرسوده است و استاد علی برای تعمیر آن دست به کار می شود که ...

سایر عوامل نمایش «دس دسا علیرضا 3» عبارتند از: محسن مستکین (تهیه کننده)، غلامعلی سخاوتی (دستیارکارگردان)، حسین حاتمی نیا (طراح صحنه)، امیر قانعی (ساخت دکور)، کوروش بهراد (موسیقی)، ماریا امیری (پخش موسیقی)، عاطفه عصاره (منشی صحنه)، نرگس استاد و ثمین ستانی (مدیر صحنه)، محمد مستکین و پارسا کلاهچی (مدیر اجرایی)، حسن بهروزفر (تدارکات)، محمد زغیبی (گیشه)، علی کشاورززاده (نور و صدا) و محسن عرب زاده (فیلم، عکس، پوستر).

قابل ذکر است نمایش طنز دس دسا علیرضا ۳ یک نمایش طنز بومی شهرستان دزفول هست که در ادامه سال های گذشته با نمایش دس دسا علیرضا ۱ و۲ اجرا شده است.

علاقمندان جهت رزرو بلیط نمایش می توانید به سایت یوبلیت Ubelit.com یا شماره تماس 09307077654 مراجعه فرمایید.

نمایش «دس دسا علیرضا ۳» توسط گروه تئاتر باران، انجمن هنرهای نمایشی دزفول و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران