در حال بارگذاری ...
در پی درگذشت پیشکسوت تئاتر خوزستان محمدرضا مشاک زاده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام تسلیت منتشر کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت زنده‌یاد محمدرضا مشاک زاده، از هنرمندان تئاتر و سینما خوزستان پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش تئاتر خوزستان در پی درگذشت محمدرضا مشاک زاده هنرمند تئاتر و سینما و از مدیران اسبق حوزه هنری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

«فَسُبْحانَ اَلَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْ ءٍ وَ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ»

محمدرضا مشاک زاده، نویسنده، بازیگر تئاتر و سینما و مسئول اسبق حوزه هنری خوزستان از نسل هنرمندانی بود که با حمیت و جدیت در هموار شدن راه دشوار هنر نقش داشتند.

هنردوستان و هنرمندان هیچگاه شخصیت دوست داشتنی ایشان که همیشه همراه با فروتنی، ادب و لبخند‌های دلنشین بود را فراموش نخواهند کرد و همواره یاد این هنرمند عزیز در دل‌ها و نام ایشان در ذهن تاریخ هنر ایران ثبت خواهد شد. 

فقدانِ این چهره بی مانند و ماندگار هنر را به تمامی هنردوستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و برای روح بزرگ این هنرمند پیشکسوت، علو درجات را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

رضا کلاه کج 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

زنده یاد محمدرضا مشاک رئیس اسبق حوزه هنری خوزستان و بازیگر تئاتر در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم «سرزمین خورشید» به کارگردانی احمدرضا درویش قدم به سینمایی حرفه ای نهاد و کاندید دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و سپس ایفای نقش در آثاری چون: «فقط بخاطر تو»، «دریایی ها»، «کمکم کن»، «پول کثیف»، «شب مهتاب»، «روزهای زندگی»، «روزحسرت»، «شرکت»، «وکیل» و تله فیلم های «تنهایی رود»، «نسیم شمال»، «باد جنوب» و ... فعالیت خود را ادامه داد.




مطالب مرتبط

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران