در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر رها

نمایش «شازده کوچولو» در بندرماهشهر

نمایش «شازده کوچولو» توسط گروه تئاتر رها در شهرستان بندرماهشهر روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «شازده کوچولو» نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری به طراحی و کارگردانی دانیال سیاحی کاری از گروه تئاتر رها از 17 دی ماه تا پایان اسفندماه 1401 ساعت 19 در تالار شهید آوینی واقع در بندرماهشهر، فاز 4 ، بلوار مصلی به روی صحنه است.

در این نمایش یحیی باوی، نکیسا نظری، پریسا قنواتی، غلامرضا عسکری، امیر مولایی، زهرا خداداد، مهدی زکی پور و منا نورالدین به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «شازده کوچولو» پانزدهمین نمایش دانیال سیاحی در مقام کارگردان است که در قالب ترانه های کودکانه و به صورت موزیکال و در فضایی شاد و نو به بیان فلسفه ی دوست داشتن و عشق و هستی می پردازد و در این مدت مورد استقبال کودکان و خانواده های ماهشهری قرار گرفته است.

سایر عوامل نمایش «شازده کوچولو» عبارتند از: الهام عسکراوی (طراح لباس)، لیلا شولی (دوخت لباس)، سامیه اسکندری و شبنم معشوری (طراح گریم)، دانیال سیاحی (طراح صحنه)، خانم اشتری، و سحر فرزام نیا (گروه دکور)، الهه توکلی (ترانه سرا)، نیما منابی و سهیل خمیسی (آهنگ ساز)، الهام عسکراوی و محمد طباطبایی (دستیاران کارگردان)، علیرضا جلالیان (مدیر صحنه)، علی نورالدین و  الهه تفکری (عکاس و تصویربردار) و مهرناز فرجی (روابط عمومی).

نمایش «شازده کوچولو» توسط گروه تئاتر رها، انجمن هنرهای نمایشی بندرماهشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران