در حال بارگذاری ...
کارگردان خوزستانی حاضر در جشنواره تئاتر فجر منطقه 2(بوشهر)

حسین کارگر : حیات تئاتر در تبادل علمی، فرهنگی و هنری است

حسین کارگر کارگردان نمایش «آگنیتاژ» می‌گوید حیات تئاتر ما در گرو فعالیت در جشنواره‌ها و تبادل علمی، فرهنگی و هنری در جشنواره‌هاست.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «آگنیتاژ» از شهرستان ماهشهر به‌عنوان یکی از سه نمایش برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 14 تا 18 دی 1401 در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در استان بوشهر حضور دارد. نمایش «آگنیتاژ» از خوزستان (ماهشهر) در دومین روز برگزاری این جشنواره، پنج شنبه 15 دی 1401 ساعت 19 در پلاتو صفیری روی صحنه می‌رود.

کارگردان نمایش «آگنیتاژ» در خصوص قصه این نمایش گفت: «دیوید خانه پدری خود را گروه گذاشته و به آگنیتاژ آمده است. حالا دریا آمده تا خانه را از رهن آزاد کند. مرگ یا زندگی.»

کارگردان نمایش «آگنیتاژ» برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در ادامه با توجه به برگزاری مجدد جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای گفت: «احیای مجدد جشنواره‌های منطقه‌ای بسیار عالی است و حتماً می‌تواند تأثیر بسیار خوبی در طولانی‌مدت بر تئاتر استان‌ها داشته باشد و برای ما که حیات تئاترمان درگرو فعالیت در جشنواره‌ها و تبادل علمی، فرهنگی و هنری در جشنواره‌هاست، بسیار تأثیرگذار است.»

حسین کارگر در پایان توضیح داد: «از رسول حق جو نویسنده این اثر که مجوز اجرای این نمایشنامه را در اختیار من قرارداد و همچنین از اعضای همدل گروه تئاتر پلاک هفت که همیشه حامی من بوده‌اند و دوستان خوبم در انجمن هنرهای نمایشی بندر ماهشهر و استان خوزستان و از سیداحمد محفوظیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر تشکر می‌کنم.»




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران