در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان اعلام شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جدول اجراهای سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، سیدامین سپهریان با اعلام این خبر افزود: در روز نخست جشنواره جمعه 11 آذرماه 1401 و از ساعت 14 نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» به نویسندگی و کارگردانی حسین قنوات امانی کاری از گروه تئاتر بامداد به مدت 70 دقیقه در پلاتو خانه فرهنگ شهرستان بهبهان به روی صحنه می رود و در ادامه مایش «آگنیتاژ» به نویسندگی رسول حق جو به کارگردانی حسین کارگر کاری از گروه تئاتر پلاک هفت از ساعت 16:30 به مدت 75 دقیقه در پلاتو زنده یاد امین کاکولکی شهرستان ماهشهر اجرا خواهد شد و سپس نمایش «آقا لیلا» به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی مهدی حیدری کاری از گروه تئاتر فانوس بندر در ساعت 19 به مدت 70 دقیقه در آمفی تئاتر مهر بندر امام خمینی(ره) اجرا می شود.

او افزود: در روز دوم جشنواره شنبه 12 آذرماه 1401 نمایش «دارم تموم می شم» به نویسندگی و کارگردانی نرگس نوری ممبینی کاری از گروه تئاتر آرماندیس از ساعت 14 به مدت 50 دقیقه در پلاتو فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز اجرا می شود و سپس نمایش «پیراهنی پر از کابوس» به نویسندگی امیر امیری و کارگردانی محمدرضا صفاران کاری از گروه تئاتر منگشت از ساعت 16:30 به مدت 45 دقیقه در پلاتو فرهاد شهرستان باغملک اجرا خواهد شد و در ادامه نمایش «هم نفس با گرگ» به نویسندگی یوسف مداحیان و کارگردانی مصطفی بوعذار کاری از گروه تئاتر آئین مردم از ساعت 20 به مدت 55 دقیقه در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تصریح کرد: در روز سوم جشنواره یکشنبه 13 آذرماه 1401 نمایش «ساطوردار» به نویسندگی ابوالقاسم غلامحیدر و کارگردانی هاشم مهری کاری از گروه تئاتر قلم از ساعت 14 به مدت 55 دقیقه در پلاتو سینما مهر و ماه شهرستان شوشتر به روی صحنه رفته و در ادامه نمایش «بدریه» به نویسندگی قاسم لطفی و کارگردانی مجید اقبالی کاری از گروه تئاتر سلاسل به مدت 55 دقیقه در پلاتو سینما مهر و ماه شوشتر اجرا می گردد و سپس نمایش «زخم گُرده» به نویسندگی و کارگردانی بهرام آریانفر کاری از گروه تئاتر دریچه به مدت 50 دقیقه در پلاتو شهید حیاری شهرستان شوش اجرا می گردد.

سپهریان در خصوص برنامه های روز چهارم جشنواره گفت: روز دوشنبه 14 آذرماه 1401 نمایش «رستگاری قبل از صبح روز یکشنبه» به نویسندگی بهادر قشقایی و بهمن تقی پور و کارگردانی بهمن تقی پور کاری از گروه تئاتر اهورا از ساعت 14 به مدت 75 دقیقه در پلاتو حوزه هنری اهواز اجرا می شود و در ادامه نمایش «سمفونی آواز جغد شوم روی بوم سیدعباس» به نویسندگی و کارگردانی اتابک انوری کاری از گروه تئاتر مادر گروتسک از ساعت 16:30 به مدت 60 دقیقه در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود و در پایان نمایش «کوسه سیاه کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی ایوب بختیاری کاری از گروه تئاتر خروس جنگی از ساعت 19 به مدت 65 دقیقه در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز اجرا می شود.

سیدامین سپهریان ادامه داد: در این دوره از جشنواره مقرر شد گروه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی، به صورت غیر متمرکز در شهرستان مربوطه به اجرای نمایش بپردازند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: از این 12 گروه نمایشی،2 نمایش براساس رای هیات داوران به دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

به گزارش تئاتر خوزستان آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان سه شنبه 15 آذرماه 1401 ساعت 18 در تالار آفتاب اهواز برگزار می شود.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری سیدامین سپهریان از 11 الی 15 آذرماه ۱۴01 در استان خوزستان برگزار می شود.

فایل PDF جدول اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در بخش ضمائم خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران