در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره برگزار شد؛

آئین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان

آئین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیر جشنواره، هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آئین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سیدامین سپهریان دبیر جشنواره، جمعی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های میزبان جشنواره، هنرمندان تئاتر استان خوزستان و اصحاب رسانه روز سه شنبه 8 آذرماه 1401 ساعت 10 صبح در تالار اچتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

سیدامین سپهریان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان درآیین رونمایی از پوستر جشنواره اظهار کرد: این دوره از جشنواره یادمان استاد فقید سعید بهروزی، کارگردان، نویسنده و منتقد شاخص استان خوزستان و گزارشگر دفاع مقدس است که آذر سال جاری در خوزستان برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هدف از برگزاری این رویداد را ارتقای سطح کیفی نمایش استان، حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، شعار سال، ارتقای تهاد خانواده، همگرایی کلی بهره‌گیری از جریانات روز تئاتر جهان و استفاده از بسترهای فرهنگی در جهت توسعه تئاتر استان خوزستان عنوان کرد.

او با بیان اینکه این جشنواره 11 تا 14 آذر به مدت چهار روز به صورت غیرمتمرکز در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، بهبهان، شوش، ماهشهر، بندرامام خمینی(ره) و باغمک برگزار می‌شود افزود: اختتامیه این مراسم 15 آذرماه 1401 در تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود.

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط رسول حق جو گرافیست مطرح خوزستانی طراحی شد.




مطالب مرتبط

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران