در حال بارگذاری ...
با اعلام مدیرکل هنرهای نمایشی کشور

درگاه تئاتر خوزستان به عنوان درگاه برتر تئاتر کشور معرفی شد

با اعلام کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگاه تئاتر خوزستان به عنوان درگاه برتر تئاتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پرتال تئاتر خوزستان به مدیریت ساسان شکوریان را به‌عنوان پرتال برتر و فعال تئاتر کشور در سه‌ماهه دوم سال 1401 معرفی کرد.

در متن نامه مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

بی‌شک حضور رسانه و تقویت و حمایت از پوشش خبری و رویدادهای هنری و بازتاب مطلوب آن، دارای اهمیت وافر مادی و معنوی در عصر رسانه است. رسانه به‌عنوان وزنه‌ای ارزشمند کارکرد ویژه‌ای در جامعه بشر امروزی دارد. در این راستا به‌پاس تلاش‌های صورت گرفته در این راستا، با نظر و تائید دفتر هماهنگی تئاتر استان‌ها، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و به پیشنهاد سایت ایران تئاتر، پرتال تئاتر استان خوزستان به‌عنوان پرتال برتر و فعال کشوری در سه‌ماهه دوم سال جاری از سوی این اداره کل انتخاب و معرفی‌شده است.

اینجانب این اتفاق میمون را به جنابعالی، همکاران و انجمن هنرهای نمایشی استان و تمامی هنرمندان تئاتر تبریک گفته و از خداوند منان برای همه فعالان تئاتری و شما آرزوی سلامتی و روزهای پرفروغ و توفیقات روزافزون و بالندگی تئاتر رادارم.

 

درگاه تئاتر خوزستان به مدیریت ساسان شکوریان از دی‌ماه 1394 فعالیت خود را با انتشار اخبار، رویدادها، گزارش، گفت‌وگو، نقد، یادداشت و ... از سراسر استان خوزستان آغاز نمود و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان فعالیت خود را تاکنون ادامه داده است و در طی این مدت چندین بار از سوی اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران به‌عنوان درگاه برتر کشور انتخاب‌شده است.

 




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران