در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر بوف

نمایش «سه» از بهبهان برای حضور در جشنواره بین المللی صاحبدلان

تمرین نمایش محیطی «سه» کاری از گروه نمایشی بوف به کارگردانی سید پدرام مصفا جهت حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی صاحبدلان به مراحل پایانی نزدیک می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش محیطی «سه» به نویسندگی و کارگردانی پدرام مصفا کاری از گروه تئاتر بوف که در سیزدهمین جشنواره صاحبدلان نیز پذیرفته شده است، آخرین مراجل آماده سازی جهت اجرای عمومی خود را طی می کند.

این نمایش روایت داستان تاریخی شکل گرفتن آیین سینه زنی سه سنگ بهبهان از دید میرزاشوقی شاعر نوحه های ماندگار عباس علمدار و حیف از علی اکبر و همچنین مبتکر این آیین قدیمی و ماندگار را روایت می کند.

در این نمایش حسین بنایی، شاهین افراسیابی، علی رنجبرها، نیما زوج پور، امیرحسین سبزوار، علیرضا ویسی و سعید داوودیان به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش محیطی «سه» عبارتند از: علی سه گل (دستیار کارگردان)، علی رنجبرها (نوازنده دمام و طراح موسیقی) و سعید داوودیان (نوازنده سنج).

نمایش محیطی «سه» توسط گروه تئاتر بوف، انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان تولید و در ایام فاطمیه در قالب دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین المللی تئاتر صاحبدلان در دی ماه 1401 در شهرستان بهبهان اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران