در حال بارگذاری ...
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان:

سعید بهروزی عمر خود را در ترویج فرهنگ و هنر دفاع مقدس ‌سپری نمود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان درگذشت همکار ارجمند و فعال عرصه فرهنگی و هنرمند دفاع مقدس خوزستان آقای سعید بهروزی را تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در پی‌ درگذشت‌ مرحوم «سعید بهروزی» پیشکسوت هنرهای نمایشی نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس شاخص حوزه دفاع مقدس، پیام‌ تسلیتی‌ خطاب‌ به‌‌ خانواده آن‌ مرحوم‌  صادر کردمتن‌ پیام‌‌ به‌ این‌ شرح‌ است:

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

خانواده محترم جناب آقای سعید بهروزی

سلام علیکم

خبر درگذشت جناب آقای «سعید بهروزی» که سال ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در سمت معاونت فرهنگی استان در حال خدمتگزاری به خانواده های شاهد و ایثارگر بود موجب تأثر و تألم فراوان گردید و همه همکاران آن مرحوم را در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اندوهگین کرد.

ایشان سال های عمر گرانمایه خویش را در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین در ترویج فرهنگ و هنر دفاع مقدس ‌سپری نمود و خدمات ارزشمندی نسبت به سازمان و جامعه معزز ایثارگری داشته اند و بی شک وی یکی از سرمایه های بی بدیل هنر خوزستان می باشد.

به سوگ نشستن در غم از دست دادن عزیزان صبری سترگ می خواهد. ضمن عرض همدردی، این مصیبت و ماتم جانگداز را خدمت خانواده محترم و تمامی همکاران شاغل و بازنشسته در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای آن عزیز سفر کرده و سلامتی و طول عمر با عزت برای سایر بازماندگان را از پروردگار متعال خواهانم.

حسن نورانی - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

 

سعید بهروزی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و از چهره های شاخص هنر تئاتر دفاع مقدس خوزستان پس از تحمل سال ها بیماری روز چهارشنبه 13 مهرماه 1401 در شهرستان اهواز دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران