در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

تشییع و خاکسپاری سعید بهروزی امروز از تالار آفتاب برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سعید بهروزی، در روز جمعه، از محل تالار آفتاب به سمت بهشت آباد اهواز خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، سیدامین سپهریان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سعید بهروزی، هنرمند ِجانباز، نویسنده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و از پیشکسوتان شاخص هنرهای نمایشی استان خوزستان فردا جمعه پانزدهم مهرماه 1401 ساعت ۹ از محل تالار آفتاب اهواز به سمت قطعه هنرمندان ِ بهشت آباد اهواز برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه از جامعه بزرگ فرهنگ و هنر این استان و آحاد مردم هنردوست برای حضور در این مراسم و وداع با این هنرمند وارسته دعوت به عمل آورد.

سعید بهروزی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و از چهره های شاخص هنر تئاتر دفاع مقدس خوزستان پس از تحمل سال ها بیماری روز چهارشنبه 13 مهرماه 1401 در شهرستان اهواز دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران