در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

نام سعید بهروزی همواره در تاریخ تئاتر خوزستان خواهد درخشید

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در پی درگذشت سعید بهروزی هنرمند پیشکسوت و شاخص تئاتر استان خوزستان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در پی درگذشت سعید بهروزی هنرمند پیشکسوت و شاخص تئاتر و هنر دفاع مقدس استان خوزستان و رئیس اسبق انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان پیام تسلیتی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

استاد سعید بهروزی پیشکسوت و دانش آموخته فرهیخته عرصه هنرهای نمایشی کشور و استان خوزستان سال ها در راه اعتلای این هنر قدسی بر صحنه مقدس تئاتر استان خوزستان صادقانه کوشید و بسیاری از خاطرات به جا مانده در مخاطره جمعی گروه های نمایشی استان خوزستان در تولید آثارشان در سال های متمادی با نام این استاد عزیز گره خورده و به تبع تا ابد نام این استاد فرهیخته در تاریخ تئاتر خوزستان خواهد درخشید و اکنون اندوه ما در غم از دست دادن استاد سعید بهروزی پیشکسوت و استاد تمام هنرمندان خانواده تئاتر استان خوزستان در واژه ها نمی گنجد و تنها می‌توانیم از خداوند برای خانواده محترم و معزز نسبی ایشان و همچنین خانواده محترم سببی ایشان که همانا انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و تمام هنرمندان خطه زرخیز خوزستان می باشند صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

 

سعید بهروزی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و از چهره های شاخص هنر تئاتر دفاع مقدس خوزستان و هنرمند جانباز دفاع مقدس پس از تحمل سال ها بیماری روز چهارشنبه 13 مهرماه 1401 در شهرستان اهواز دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران