در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ماتریوشکا با همکاری موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری برگزار شد

کارگاه آموزش بازیگری در امیدیه

کارگاه آموزش بازیگری فروغ قجابگلی توسط گروه تئاتر ماتریوشکا با همکاری موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری در شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان کارگاه آموزش بازیگری با حضور فروغ قجابگلی بازیگر تئاتر، سینما  و تلویزیون توسط گروه تئاتر ماتریوشکا با همکاری موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری از 29 مرداد تا 14 شهریورماه 1401 در پلاتو ارغوان شهرستان امیدیه برای علاقمندان و هنرجویان بازیگری برگزار شد.

کارگاه آموزشی فروغ قجابگلی با استقبال بسیار خوب هنرمندان و علاقمندان سراسر استان خوزستان به بازیگری با موضوع تلفیق خودشناسی و بازیگری بر اساس متد تحلیل رفتار متقابل با رویکرد تمرکز و خلاقیت و بداهه در شهرستان امیدیه برگزار شد

در این کارگاه آموزشی هنرجویان به چهار کلاس مختلف تقسیم شده و مباحث آموزشی و تمرینات عملی در تایم صبح و بعدازظهر برگزار گردید.

در پایان این دوره، گواهی شرکت در دوره آموزشی توسط محمدرضا غبیشاوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه، علی اصغر همتیان رئیس انجمن هنرهای نمایشی امیدیه و فروغ قجابگلی مدرس دوره آموزش بازیگری به هنرجویان شرکتت کننده اهداء شد.

کارگاه بازیگری تئاتر توسط غزل بویری موسس و سرپرست گروه تئاتر ماتریوشکا و با همکاری موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری به مدیریت فرحناز قجابگلی برکزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران