در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع هنرمندان تئاتر مطرح کرد

تعمیر و تجهیز تالار آفتاب اهواز

رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاونین طی بازدید میدانی از مجموعه تالار آفتاب اهواز در جمع هنرمندان تئاتر اهواز حاضر و خواستار رسیدگی فوری به تالار آفتاب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه ناصر چنانی معاونت اداری و توسعه و منابع انسانی اداره کل، مجتبی رحیمی مدیر امور مالی، عباس حیدری مدیر بازرسی و شکایات روز یکشنبه 13 شهریورماه 1401 از مجموعه تالار آفتاب اهواز بازدید کردند با حضور در محل تمرینات نمایش هنرمندان تئاتر اهواز در جریان مشکلات و نارسایی های این مجموعه قرار گرفتند.

در این دیدار رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر اهمیت تعالی هنر و تشویق هنرمندان و خواستار رسیدگی فوری به تعمیر و تجهیز تالار آفتاب شد.

وی همچنین با حضور در محل تمرینات گروه تئاتر آئین مردم و تماشای تمرینات سخت و فشرده بازیگران خاطرنشان کرد خوشبختانه هنرمندان بزرگ و کارگردان‌های بی‌شماری در مرکز استان فعال هستند.

در ادامه این دیدار ناصر چنانی معاون اداری و توسعه منابع انسانی با تکریم از هنرمندان شاخص بویژه مصطفی بوعذار کارگردان نمایش «رهسپار خیمه ها» اجرای این اثر در ۱۰ استان را شایسته تقدیر دانست.




مطالب مرتبط

پس از درخشش در جشنواره تئاتر فجر؛

اجرای «عروس فلسطین» در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر
پس از درخشش در جشنواره تئاتر فجر؛

اجرای «عروس فلسطین» در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

نمایش «عروس فلسطین» کاری از گروه تئاتر آئین مردم اهواز که در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کرده بود در بخش ویژه بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شرکت خواهد کرد.

|

نظرات کاربران