در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ازدهار

اجرای نمایش «زندگی چند ضلعی» در سوسنگرد

گروه تئاتر ازدهار نمایش «زندگی چند ظلعی» را در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنرگرد روی صحنه برد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «زندگی چند ظلعی» به نویسندگی حامد مهینی و کارگردانی مریم بنی طرفی کاری از گروه تئاتر ازدهار از 10 تا 15 تیرماه 1401 ساعت 21 در سالن شماره یک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوسنگرد به روی صحنه رفت.

در این نمایش زینب چلداوی، رضا صخراوی، مریم بنی طرفی، عادل حردانی، رضا صخراوی، مصطفی عچرش، نگین منصوری، فاطمه علوانی، شقایق عفری و مصطفی شبیبی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «زندگی چند ظلعی» عبارتند از: یونس سیاحی (موسیقی)، علی حویزی (نورپرداز)، میعاد سیلاوی (طراحی دکور)، زینب نعیم زاده (طراحی لباس) و فاطمه نعیم زاده (طراحی گریم).

نمایش «زندگی چند ظلعی» توسط گروه تئاتر ازدهار، دفتر انجمن هنرهای نمایشی سوسنگرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوسنگرد تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران