در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره صورت گرفت

انتشار جدول اجرایی «پنجمین جشنواره تئاتر دورق» شادگان

از سوی علی درفش دبیر پنجمین جشنواره تئاتر دورق جدول اجرایی این دوره از جشنواره برای برگزاری در اسفندماه ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی درفش دبیر پنجمین جشنواره تئاتر دورق شادگان ضمن اعلام خبر فوق گفت: جدول اجرایی این دوره از جشنواره برای برگزاری از 17 تا 20 اسفندماه 1400 در دو بخش نمایشنامه نویسی و تئاتر صحنه ای در شهرستان شادگان منتشر شد.

دبیر جشنواره در مورد مراحل بازخوانی و بازبینی این دوره از جشنواره اظهار کرد: بازخوانی متون ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط عبدالعظیم عساکره، علی محمود و علی درفش انجام شد و عبدالرضا سواعدی، عبدالعظیم عساکره و سیدعدنان طاهری کار داوری مرحله بازبینی پنجمن جشنواره تئاتر دورق شادگان را بر عهده داشتند.

درفش در خصوص آثار راه یافته به پنجمن جشنواره تئاتر دورق شادگان گفت: در بخش صحنه ای شش گروه داخلی شادگان شامل نمایش های «النوخده» به کارگردانی عبداله شاوردی، نمایش «نهایه بدایه» به کارگردانی سیدفاخر موسوی، نمایش «موعد فی ساعه الصفر» به کارگردانی تقی آلبوخنفر، نمایش «سیف نصره» به کارگردانی ابراهیم حبیبی، نمایش «عنیف» به کارگردانی محمد حبیبی و نمایش «369» به کارگردانی علی آلبونعیم و دو گروه مهمان با نمایش «صلصال الحبر» به کارگردانی عظیم عساکره از شهر چمران بندر ماهشهر و نمایش «طاعون الخیول» به کارگردانی زینب چلداوی از شهرستان دشت آزادگان در طی سه روز با هم به رقابت می پردازند.

دبیر جشنواره افزود: آیین آغازین جشنواره روز سه شنبه ۱۷ اسفند 1400 ساعت ۱۵ در مزار شهدای گمنام و آرامگاه ملا فاضل سکرانی برگزار می گردد و در ادامه از ساعت ۱۷ و ۱۹ نمایش های روز اول اجرا خواهند شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شادگان اظهار کرد: در روز دوم و سوم گروه های نمایشی از ساعت 15 و 17 و 19 نمایش های خود را در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ملافاضل سکرانی به روی صحنه خواهند برد و آیین پایانی جشنواره روز جمعه ۲۰  اسفندماه 1400 ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزار خواهد شد.

علی درفش گفت: جلسات نقد و بررسی نمایش روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت 10 صبح با حضور گروه های نمایشی و کارشناسان نمایشی در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزار می گردد.

پنجمین جشنواره تئاتر دورق شادگان به دبیری علی درفش توسط انجمن هنرهای نمایشی شادگان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از تاریخ ۱7 تا ۲۱ اسفندماه 1400 در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی شادگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران