در حال بارگذاری ...
توسط هنرمندی از خانواده‌ی مناطق نفتخیز جنوب

درخشش مجتبی رستمی‌فر و هنرمندان اهوازی در چهلمین جشنواره تئاتر فجر

در چهلمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار» به کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیشترین جوایز را از آن خود کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه 1400 با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران تئاتری و حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند که «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار» به کارگردانی مجتبی‌ رستمی‌فر تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین طراحی صحنه، تندیس بهترین طراحی حرکت توسط مجتبی رستمی فر، تندیس بهترین نور پردازی توسط ایمان نخلستانی و تقدیر طراحی لباس توسط سارا حسین پور را از آن خود کرد. همچنین شاهده خدادادی برای بازی در این نمایش کاندید بهترین بازیگری زن شد.

رستمی فر متولد ۱۳۶۵ اهواز و شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون است که حدود ۱۵ سال سابقه کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه تئاتر دارد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه شامگاه سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) در تالار وحدت تهران برگزار شد که نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» کار گروه تئاتر آماتور اهواز موفق به کسب پنج جایزه ویژه از این جشنواره شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران