در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت داوران مشخص شد

درخشش هنرمندان تئاتر اهواز در جشنواره تئاتر فجر

اهواز - ایرنا - نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» و گروه تئاتر آماتور اهواز در بخش رقابتی صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موفق به کسب پنج جایزه ویژه از این جشنواره شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه تئاتر خوزستان همزمان با برگزاری آیین پایانی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان بخش‌های رقابتی نمایش‌های صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، رادیوتئاتر و دیگر گونه‌های اجرایی این جشنواره نیز معرفی شدند.

هیات داواران در بخش رقابتی نمایش‌های صحنه‌ای جایزه نفر برگزیده شامل تندیس جشنواره، دیپلم افخار و جایزه نقدی را برای کارگردانی، طراحی صحنه و طراحی حرکت به مجتبی رستمی‌فر کارگردان نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار از اهواز اختصاص داد.

هیات داوران در بخش طراحی نور نیز جایزه نفر برگزیده شامل تندیس جشنواره، دیپلم افخار و جایزه نقدی را به ایمان نخلستانی اهدا و از سارا حسین‌پور برای طراحی لباس نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار از اهواز تقدیر کرد.

گفتنی است نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ ازسیمرغ» از خوزستان، پیش از این نامزد دریافت ۶ جایزه از چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای، از سوی هیات داوران شده بود.

نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از اهواز به عنوان نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان با نظر هیات انتخاب به بخش رقابتی صحنه‌ای  چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته بود.

تالار وحدت، شامگاه سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) میزبان آیین پایانی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجربود.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران