در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ازدهار به روی صحنه رفت

اجرای نمایش عربی «رقص گاومیش ها» در فرهنگسرای علوی اهواز

نمایش عربی «رقص الجوامیس» توسط گروه تئاتر ازدهار سوسنگرد به مدت چهار شب در فرهنگسرای علوی اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «رقص گاومیش ها» به نویسندگی حامد مهینی و کارگردانی مریم بنی طرفی کاری از گروه تئاتر ازدهار سوسنگرد از 17 تا 20 بهمن ماه 1400 ساعت 20 در فرهنگسرای علوی اهواز جنب ترمینال سوسنگرد به روی صحنه رفت.

در این نمایش رسول خلفی، مریم بنی طرفی، زینب سعیدی، رضا صخراوی، علی حویزی، عادل حردانی، زینب چلداوی، فاطمه علوانی، شقایق عفری، مصطفی عچرش، عاطفه سعید نژاد و نگین منصوری به عنوان بازیگر ابفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «رقص گاومیش ها» عبارتند از: سیدرضا خرسانی (سرپرست گروه)، میعاد سیلاوی (طراح دکور)، حامد مهینی (ساخت موسیقی) و مصطفی شبیبی (دستیار کارگردان).

نمایش عربی «رقص گاومیش ها» توسط گروه تئاتر ازدهار سوسنگرد و انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوسنگرد تولید و با همکاری فرهنگسرای علوی در شهرستان اهواز اجرا می شود.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران