در حال بارگذاری ...
توسط دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارگاه یکروزه آموزش پانتومیم در شهرستان گتوند برگزار شد

کارگاه یک روزه آموزش پانتومیم توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حمید بهداروندی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور آشنایی و آموزش علاقه مندان به هنر نمایش، کارگاه آموزش یکروزه پانتومیم (نمایش ایمایی) توسط انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند روز جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در تالار دکترقیصرامین پور برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند، ضمن قدردانی از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند افزود: این کارگاه آموزشی توسط حمیدرضاهیبتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند تدارک دیده شده بود و زیر نظر حبیب اله فرهادی از پیشکسوتان تئاتر خوزستان بصورت حضوری و عملی برگزار شد.

بهداروندی استقبال از هنر نمایش را درشهرستان گتوند را خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه علاقه مندان به رشته های مختلف هنری بخصوص هنر نمایش در شهرستان گتوند بسیار زیاد هستند که انجمن نمایش با ایجادکلاس های آموزشی سعی در پرورش و کشف استعداد ازبین این هنرجویان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ترغیب هنرجویانی که در این کارگاه شرکت کردند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند به تمامی شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی حضور اعطاء کرد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند

حمیدرضا هیبتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند با هدف توسعه و ترویج هنر تئاتر خبرداد.

|

نظرات کاربران