در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

پوستر تئاتر، شناسنامه ماندگار یک تئاتر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت موفقیت هنرمند گرافیست خوزستانی در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت کسب جایزه رتبه سوم طراحی پوستر از چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توسط رسول حق جو هنرمند گرافیست خوزستانی پیام تبریکی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هنرمند گرامی جناب آقای رسول حق جو

تئاتر یک ضرورت اسـت. یک ضرورت اجتماعی. همواره بوده و خواهد بود. نمی توان منکرش شد و پوستر تئاتر اولین مواجه مخاطب با این ضرورت است.

پوستر تئاتر علاوه بر کارکرد تبلیغی نه تنها نقش یک شناسنامۀ قابل استناد و قابل ارجاع را داراست بلکه اثری تولید شده از «یک متن به اجرا درآمده» به زبان گرافیک به حساب می آید.

موفقیت حضرتعالی و کسب جایزه رتبه سوم طراحی پوستر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با طراحی پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان را به حضرتعالی و تئاتر خوزستان تبریک عرض نموده و برای شما موفقیت و بهروزی آرزومندم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسین مسافرآستانه در حال برگزاری است و سه گروه از استان خوزستان در بخش های مختلف تئاتر صحنه ای حضور دارند.




مطالب مرتبط

در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان
در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان

در جلسه مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران، بر اعلام آمادگی شعبه تئاتر عتبات عالیات کربلای عراق با تئاتر خوزستان تاکید شد.

|

نظرات کاربران