در حال بارگذاری ...
علیرضا چرخابی خبرداد:

کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول برگزار می شود

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان به صورت حضوری و آنلاین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علیرضا چرخابی دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با اعلام این خبر افزود: یکی از محورهای چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول، برگزاری کارگاه های آموزشی قبل و در حین برگزاری جشنواره است که این کارگاه ها از روز جمعه 1 بهمن ماه 1400 آغاز شده و تا زمان برگزاری جشنواره نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:این کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان و علاقه مندان تئاتر به صورت حضوری و آنلاین به همت انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول،توسط ساسان ریاحی پور به صورت حضوری و آنلاین در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

چرخابی اضافه کرد:این کارگاه جمعه یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار و همزمان از صفحه اینستاگرام به نشانیdezful_theater پخش می شود.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری علیرضا چرخابی در دو بخش نمایشنامه نویسی و مقاله و پژوهش بهمن ماه ۱۴۰۰ در دزفول برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران