در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره مشخص شد

راهیابی نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» از خوزستان به جشنواره تئاتر فجر

با اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» از استان خوزستان به بخش صحنه ای چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از استان خوزستان شهرستان اهواز به عنوان نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان با نظر هیئت انتخاب و اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر به بخش رقابتی صحنه ای «مسابقه بزرگ چهلمین جشنواره تئاتر فجر» راه یافت.

نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز است که پیش از این در سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب جوایز طراحی گریم، طراحی نور، موسیقی، طراحی صحنه، دو جایزه بازیگری زن، سه جایزه بازیگری مرد، کارگردانی و نمایش برگزیده شده بود.

نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» نوشته رضا گشتاسب و طراحی و کارگردانی مجتبی رستمی فر است که جواد صداقت، شاهده خدادادی، الهام ابنی، پوریا ریحانی، رضا چهرازی، آرمین تدین، مهدی صفی آبادی، جسین کیانی، عاطفه کلاه کج، ریحانه مسعودی نیا، ندا طاهری، نیایش مرثیه زاده و میترا طاهری به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش می کنند.

30 اثر پذیرفته‌شده در بخش رقابتی صحنه‌ای «مسابقه بزرگ چهلمین جشنواره تئاتر فجر» در چهلمین جشنواره تئاتر فجر که از ۱۴ تا ۲۶ بهمن ماه 1400 به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود با هم به رقابت می پردازند.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران