در حال بارگذاری ...
توسط موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری انجام شد

اجرای پرفورمنس «جنایت خاموش» در امیدیه

پرفورمنس «جنایت خاموش» با موضوع مراحل رشد کودک و آسیب های کلامی بر جشم و جان او توسط موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری در امیدیه اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، پرفورمنس تعلیمی و تربیتی «جنایت خاموش» بر اساس ایده، طرح و کارگردانی فرحناز قجابگلی کاری از هنرجویان کودک موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری روز سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت 17 در پارک دانشگاه شهرستان امیدیه به اجرا درآمد.

فرحناز قجابگلی طراح و کارگردان این اثر گفت: در اجرای این اثر سعی بر این داشتم که تلنگری به خانواده ها و مربیان و آموزگاران بزنم و بگویم کلمات و عباراتی که به کار می بریم دارای بار مثبت و منفی هستند و باید بدانیم رفتار بیان و کلامی که در ارتباط با فرزند خود به کار می‌بریم تأثیرات عمیقی بر رشد و پرورش شخصیت آنها می‌گذارد. ما باید به ابن اگاهی برسیم که می‌توانیم با حرف زدن خود کودکی با اعتماد به نفس، مستقل و توانمند به بار بیاوریم و یا شخصیتی کم‌رو و خود کم بین.

در این اثر نمایشی فاطمه آقایی و سوگند دیلمی به عنوان بازیگر حضور داشتند و فاطیما آلبوغبیش (طراح حرکت)، نیلوفر موسوی (منشی) و مهدی گرگی زاده، عماد حمیداوی، زهرا سحر و بردیا باورصاد در این اجرا همکاری داشتند.

پرفرومنس «جنایت خاموش» توسط موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه اجرا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران