در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبر داد

تالار یاس میزبان آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام

آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان در تالار یاس سوسنگرد برگزار می گردد.

به گزارش تئاتر خوزستان، سعید نگراوی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان با اعلام خبر فوق گفت: آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان با حضور مسئولین استان خوزستان، مدیران و مسئولین شهرستان سوسنگرد، مدیران و هنرمندان تئاتر استان خوزستان و گروه های نمایشی حاضر در جشنواره روز شنبه 20 آذرماه 1400 ساعت 15 در تالار یاس سوسنگرد برگزار می گردد.

نگراوی افزود: در این دوره از جشنواره 9 نمایش در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران در طی چهار روز قبل به روی صحنه رفته و با هم به رقابت پرداختند که منتخبان این بخش روز شنبه در آئین اختتامیه جشنواره توسط هیئت محترم داوران معرفی خواهند شد.

دبیر جشنواره در ادامه اظهار کرد: در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل نیز 9 نمایش حضور داشتند که دو نمایش آن به صورت حضوری اجرا رفتند و 7 نمایش دیگر از سامانه چهارسو به آدرس https://www.t4soo.com/ به صورت مجازی پخش شد و برگزیدگان این بخش در آئین اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.

سعید نگراوی در پایان افزود: برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی جشنواره توسط هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی در آئین اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

 

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش نمایشنامه نویسی، مسابقه تئاتر صحنه ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل از 16 تا 20 آذرماه 1400 در شهرستان سوسنگرد در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران