در حال بارگذاری ...
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره

هیئت داوران بیست و هفتیمن جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ منصوب شدند

دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ طی احکامی جداگانه هیئت داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ طی احکامی جداگانه علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر برهانی مرند را به عنوان هیئت داوران این دوره از جشنواره منصوب کرد.

فرهاد قائمیان متولد اردبیل. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون. بازی در بیش از دهها فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی و تئاترهای صحنه ای و داوری جشنواره های مختلف تئاتر در سطح کشور از فعالیت های شاخص وی به شمار می رود.

علی اوسیوند متولد مسجد سلیمان. بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون. فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس. داور جشنواره های مختلف تئاتر در سطح کشور.

نادر برهانی‌مرند متولد مرند. نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشکده هنر است. عضو شورای عالی تئاتر فجر و دبیر دو دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر و داوری جشنواره های مختلف تئاتر از جمله فعالیت های وی است.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با حضور 8 گروه نمایشی از استان های کرمانشاه، قزوین، فارس، مرکزی، لرستان و خوزستان از 20 تا 23 آذرماه 1400 در مجموعه تالار خورشید با هم به رقابت می پردازند.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران