در حال بارگذاری ...
در پی برگزاری بخش مسابقه تئاتر بین الملل به صورت مجازی

سایت چهارسو میزبان بخش بین الملل هفدهمین جشنواره تئاتر عربی سلام

در پی برگزاری بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به صورت مجازی، آثار نمایشی راه یافته به این بخش از جشنواره از طریق سایت چهارسو برای مخاطبان و علاقمندان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، در پی برگزاری بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به صورت مجازی، هفت نمایش حاضر در این بخش جشنواره از سایت چهارسو به آدرس https://www.t4soo.com/ برای مخاطبان و علاقمندان پخش خواهد شد.

سایت چهارسو دارای امکانات مختلفی شامل امکان تماشای فیلم آثار نمایشی راه یافته به جشنواره، اخبار و جدول زمانبندی اجراهای هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان، گزارش تصویری نمایش ها و ... است.

از دیگر امکانات سایت چهارسو بلیط فروشی آنلاین، فروش فیلم تئاتر، پخش آثار سینمایی ایرانی و خارجی و فیلم کوتاه و سریال ها، معرفی کارگاه های آموزشی، معرفی کتاب و نشریات، نگارخانه و ... است که با توجه به مجازی بودن رویدادهای هنری نمایشی در طی دو سال اخیر، سایت چهارسو با هدف مهیا نمودن زیرساخت های لازم در حوزه هنرهای نمایشی فعالیت خود را هم زمان آغاز کرد و تا کنون جشنواره های مختلفی در این سایت برگزار شد.

 

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران، مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل و مسابقه نمایشنامه نویسی از 16 تا 20 آذرماه 1400 در شهرستان دشت آزادگان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران