در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین هنری و هنرمندان تئاتر انجام شد

رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان بر مزار شهید سبحانی

طی مراسمی خاص و با حضور مسئولین هنری استان، دبیر جشنواره و هنرمندان تئاتر دشت آزادگان از پوستر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی السلام خوزستان بر مزار شهید محمدرضا سبحانی رونمایی شد.

به گزارش تئاتر خوزستان در مراسمی خاص و با حضور ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سعید نگراوی دبیر جشنواره، عبدالحسین جلالی اصل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، سیدمحمدعلی موسوی، سیدعلی موسوی و هادی الجروف از پیشکسوتان و فعالان تئاتر عربی خوزستان، رضا حویزاوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی سوسنگرد و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر السلام، سیدرضا خرسانی دبیر اجرایی جشنواره، سعید هویزاوی مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان روز پنج شنبه 11 آذرماه 1400 در محل یادمان شهید محمدرضا سبحانی اولین شهید نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد از پوستر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی السلام خوزستان رونمایی شد.

پوستر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان توسط رسول حق جو گرفیست و طراح نام آشنای خوزستان طراحی شده است.

در ابتدای این مراسم ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مقام شامخ شهدا برای همه ما بسیار رفیع و بلند است و به همین مناسبت تصمیم گرفته شد مراسم رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان در جوار مزار شهید محمدرضا سبحانی اولین شهید دوران دفاع مقدس سوسنگرد برگزار گردد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص جایگاه جشنواره تئاتر عربی گفت: جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان بدون شک یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی و هنری استان خوزستان است و این جشنواره به خوبی توانسته است زبان گفت و گو و دیپلماسی فرهنگی و هنری را با کشورهای عرب زبان منطقه برقرار کند.

چنانی در پایان افزود: از دبیر جشنواره، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، اعضای ستاد جشنواره و هنرمندان تئاتر دشت آزادگان برای همکاری و مشارکت در برگزاری جشنواره کمال تشکر و تقدیر را دارم.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان در آئین رونمایی از پوستر جشنواره گفت: از دکتر چنانی معاونت محترم هنری اداره کل، عبدالحسین جلالی اصل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان و تمامی مسئولین و هنرمندانی که تا این لحظه با ستاد جشنواره تئاتر عربی همکاری و تلاش داشته اند تا این دوره از جشنواره به شکل فاخر و منظم برگزار گردد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

سعید نگراوی افزود: از مسئولین استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره انتظار همکاری و کمک داریم تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای گروه های نمایشی در این دوره از جشنواره باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشت آزادگان در این مراسم گفت: از ناصر چنانی معاونت محترم هنری و سینمایی اداره کل، سعید نگراوی دبیر جشنواره و مسئولین شهرستان و هنرمندان تئاتر در ستاد جشنواره به پاس همکاری و تلاش در برگزاری مطلوب حشنواره تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این دوره از جشنواره با تلاش همه به خوبی برگزار گردد و شاهد اجراهای خوبی در جشنواره باشیم.

مراسم رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان با پوشش رسانه ای شبکه جهانی الاهواز انجام شد.

 

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه تئاتر صحنه ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل نیمه آذرماه 1400 برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان
در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان

در جلسه مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران، بر اعلام آمادگی شعبه تئاتر عتبات عالیات کربلای عراق با تئاتر خوزستان تاکید شد.

|

نظرات کاربران