در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته بسیج و به همت هیئت مدیره گروه انجام شد

مراسم تجلیل از بازیگران و عوامل گروه نمایش جنة الحسین(ع) شوش

به مناسبت هفته بسیج و توسط هیئت مدیره گروه جنه الحسین(ع) مراسم تجلیل از بازیگران و عوامل گروه در تالار نیایش شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان به مناسبت هفته بسیج و به همت هیئت مدیره گروه نمایش جنه الحسین(ع)، مراسمی با حضور مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و هنرمندان گروه نمایش روز سه شنبه 2 آذرماه 1400 در محل تالار نیایش برگزار و از بازیگران و عوامل این گروه با اهداء لوح سپاس به پاس فعالیت های نمایشی تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد دیناروند کارشناس هنری و سینمایی اداره، مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان، رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شوش، ناجی عباسی نیا نائب رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش، حمید منصوری مدیر انجمن توانجویان امید شوش، احمد خدادادی مدیر گروه نمایش جنة الحسین(ع) و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی، هنری و جهادی گروه نمایش جنه الحسین(ع) اظهار داشت: یکی از ویژگی های این گروه که آن را از سایر گروه های نمایشی در شهرستان متمایز می کند، ترکیب نوجوان و جوان این گروه و همچنین فعالیت های گسترده فرهنگی و جهادی آن و نیز برگزاری مسابقات هنری مجازی به مناسبت های مختلف در کنار کارهای هنری و نمایشی است که غالباً به صورت خودجوش و با هزینه های شخصی اعضای آن صورت می گیرد.

مهدی عارف افزود: حمایت از فعالیت گروه های نمایشی و سایر انجمن های فرهنگی و هنری و نتایج حاصل از آن قطعاً باعث پویایی و بالندگی و ایحاد نشاط در جامعه خواهد شد.

از دیگر آیتم های این مراسم می توان به اجرای نمایش طنز، پخش کلیپ، اجرای حرکات نمایشی رزمی توسط گروه ورزشی، خوانندگی موسیقی پاپ و .... اشاره نمود.

در پایان این مراسم از بازیگران و سایر عوامل گروه نمایش جنة الحسین(ع) به پاس حضور در «نهمین و دهمین دوره سوگواره استانی تعزیه خوانی عاشورائیان» و نیز «چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» و همچنین فعالیت های فرهنگی و جهادی در سال جاری با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران