در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان

رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه منصوب شد

با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، در مراسمی با حضور ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نسرین بیگدلی رئیس اداره هنری اداره کل و ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان روز یکشنبه 30 آبان ماه 1400 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با حکم محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، احسان آذربنیاد به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه منصوب شد.

ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: شهرستان ایذه از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در حوزه هنر و به ویژه هنر نمایش استان خوزستان است و امیدواریم آقای احسان آذربنیاد که از هنرمندان فعال تئاتر شهرستان ایذه است بتواند با برنامه ریزی صحیح تئاتر شهرستان ایذه را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

در ادامه این مراسم نسرین بیگدلی رئیس اداره هنری اداره کل گفت: تئاتر شهرستان ایذه همواره از تئاترهای جریان ساز و هنرمند پرور بوده است و این مهم را می توان در سوابق هنرمندان شاخص تئاتر این شهرستان به وضوح مشاهده کرد و امیدواریم در دوره جدید تئاتر شهرستان ایذه پویا و فعال گردد.

ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ساماندهی گروه های نمایشی شهرستان ایذه جهت دریافت پروانه فعالیت از اداره کل هنرهای نمایشی کشور باید یکی از اولویت های مهم انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه در کنار آموزش تئاتر و تولید نمایش باشد.

در پایان این مراسم احسان آذربنیاد رئیس جدید دفتر انجمن هنرهای نمایشی ایذه گفت: از مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای اعتماد به بنده تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت کامل این عزیزان بتوانم تئاتر شهرستان ایذه را به جایگاه واقعی خود برسانم.

 

استان خوزستان با بیست و هشت دفتر فعال انجمن هنرهای نمایشی، بیشترین تعداد دفتر هنرهای نمایشی را در میان استان های کشور داراست.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران