در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی

چهارمین جلسه دوهفتگی پخش فیلم تئاتر در باغملک برگزار شد

چهارمین جلسه پخش فیلم تئاتر آثار نمایشی توسط انجمن هنرهای نمایشی در تالار فردوسی باغملک برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان چهارمین جلسه پخش فیلم تئاتر آثار نمایشی ایران به همراه نقد و بررسی این آثار توسط انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک روز جمعه 28 آبان ماه 1400 در محل تالار فردوسی شهرستان باغملک برگزار شد.

این نشست فیلم تئاتر «آوازه خوان تاس» به نویسندگی و بازیگری مهدی کوشکی کارگردانی خانم صحرا فتحی برای مخاطبان پخش شد و در ادامه هنرمندان و علاقه مندان تئاتر، پس از تماشای این اثر به نقد و بررسی آن پرداختند.

در ادامه و بعد از پخش فیلم تئاتر و با حضور مصطفی براتی، مباحث و اصول اولیه تئاتر، سبک های هنری، متدهای بازیگری و روش های نویسندگی و کارگردانی در تئاتر مدرن، همچنین تاریخ سیاسی و اجتماعی و رابطه هنرمند با اتفاقات جامعه و محیط پیرامون هنرمند نیز پرداخته شد.

احسان نیکبخت رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغ ملک ضمن تشکر از مصطفی براتی از هنرمندان تئاتر باغملک و داری مدرک آکادمیک در رشته ادبیات نمایشی و بازیگری، از سایر صاحب نظران در زمینه های مختلف دعوت به حضور در این نشست ها کرد تا در این شرایط بد کرونایی و رکود تئاتری، چراغ فعالیت های هنری انجمن هنرهای نمایشی را روشن نگه داشته و راه هنری خود را ادامه دهند و به آینده روشن امیدوار باشند.

این جلسات هر دوهفته یکبار روزهای جمعه در محل تالار فردوسی شهرستان باغ ملک برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران