در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی تئاتر باغملک برگزار شد

جلسه هم اندیشی هنرمندان تئاتر شهرستان باغملک توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان با حضور هنرمندان تئاتر برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، جلسه هم اندیشی تئاتر باغملک با حضور هنرمندان تئاتر، سرپرستان گروه های نمایشی، اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان و ... توسط انجمن هنرهای نمایشی باغملک روز پنج شنبه 27 آبان ماه 1400 ساعت 20:30 در محل تالار فردوسی باغملک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست،هنرمندان تئاتر و حاضرین در جلسه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات تئاتر پرداخته و گلایه‌های خود را بیان کردند.

در ادامه این نشست احسان نیکبخت مسئول انجمن هنرهای نمایشی باغملک ضمن ابراز خوشحالی از حضور هنرمندان تئاتر در این نشست گفت:امیدوارم برگزاری این نشست‌ها مداوم و مستمر باشد و لازم است بدانیم هنرمند تئاتر بودن فقط با تولید اثر معنا پیدا می‌کند و صرفا با عدد و رقم و اینکه یک نفر از چه سالی وارد تئاتر شده ثابت نمی‌شود. با اثر نمایشی خودتان را ماندگار کنید.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی باغملک با اشاره به جلسات و نشست‌های اخیر با مسئولین شهر و به ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد:انتظار داریم به زودی جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک و همچنین همایش تئاتر شهدای باغملک احیاء و روزهای خوبی برای تئاتر باغملک رقم بخورد.

وی ضمن دعوت از هنرمندان جهت تولید اثر نمایشی گفت:امیدوارم با پتانسیلی که در هنرمندان،نویسندگان و کارگردانان تئاتر باغملک شاهد هستیم بتوانیم اتفاقات جدیدی را شاهد باشیم.

احسان نیکبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دبیر شورای نظارت بر نمایش باغملک در خصوص ساختار قانونی شورای نظارت بر نمایش گفت:بر اساس قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی،انتخاب شورای نظارت بر نمایش در هر شهرستان از اختیارات رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است.

وی در پایان ضمن دعوت از هنرمندان جهت شرکت در جلسات نقد و بررسی نمایش اعلام کرد در آینده جلسات هم اندیشی به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران