در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر بیست و هفتمین دوره

هیئت انتخاب جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ معرفی شدند

علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک هیئت انتخاب آثار این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، طی احکامی جداگانه از سوی علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک و در آستانه اتمام مهلت آثار به دبیرخانه جشنواره، هیئت انتخاب این دوره از جشنواره متشکل از مهدی درویش، سعید فضل علیپور و شقایق ناصری منصوب شدند.

علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک گفت: برای انتخاب آثار این دوره از جشنواره از چهره های علمی و دانش آموختگان و هنرمندان باتجربه تئاتر استان خوزستان در هیئت انتخاب استفاده شده است.

بازگیر در خصوص معرفی هیئت انتخاب آثار جشنواره گفت: مهدی درویش متولد 1360 امیدیه و کارشناس بازیگری و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و دارای سوابق مختلف در حوزه داوری و هیئت انتخاب جشنواره ها، مدرس کارگاه های آموزشی و ... در حوزه تئاتر در سطح خوزستان و کشور است.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک افزود: سعید فضل علیپور متولد 1360 اندیمشک و دارای مدرک کاردانی کامپیوتر و بیش از 28 سال سابقه فعالیت نمایشی در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر، پنج دوره دبیر اجرایی جشنواره لاله های سرخ و ... است.

وی افزود: شقایق ناصری متولد  ۱۳۵۷ اندیمشک و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و همچنین کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی است و دارای ۱۰ سال سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور، آزاد و علمی کاربردی اندیمشک و دزفول است.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک به دبیری علی بازگیر از 12 تا 15 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک استان خوزستان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران