در حال بارگذاری ...
به دلیل گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از اینستاگرام حذف شد

اینستاگرام پیام رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برای رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان در گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از صفحه رسمی ایشان حذف کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برای رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که خردادماه 1400 در گستره کل شهرستان های خوزستان برگزار شد و مورد استقبال عموم مخاطبان در استان خوزستان قرارگرفته بود پیامی را در تجلیل از برگزاری این رپرتوار تئاتر خیابانی فاخر به دبیری ساسان شکوریان نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در رسانه های خبری کشور منتشر کرده بود که توسط اینستاگرام از صفحه رسمی ایشان حذف شد.

این پیام علاوه بر فضای رسانه ای کشور در صفحه رسمی محمد یاقوت پور رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان نیز منتشر شده بود که پس از مدت زمانی از بارگذاری آن پیام، مدیران اینستاگرام روز پنج شنبه 27 آبان ماه 1400 در حرکتی خارج از عرف مرسوم آزاد رسانه ای با اخطار به ایشان بدلیل خشونت آمیز و خطرناک بودن این پیام که در تقدیر از برگزاری رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان که با نام شهید والامقام و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود این پیام را از صفحه رسمی محمد یاقوت پور حذف کرد.

محمد یاقوت پور این حرکت خارج از عرف مرسوم آزاد رسانه ای را توسط مدیران اینستاگرام محکوم کرد و ضمن تاکید مجدد بر مضمون پیام خود در تجلیل از برگزاری رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان با نام فاخر حاج قاسم سلیمانی گفت که قهرمانان ملی ایرانی و اسلامی ما با هیچ نیرنگی از خاطر ملت های آزاده فراموش پذیر نیستند و تا ابد در خاطره ها زنده اند.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران