در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره؛

دبیر اجرایی فضای مجازی جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب شد

ناصر چنانی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان طی حکمی دبیر اجرایی فضای مجازی و مسئول دبیرخانه این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان ناصر چنانی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان طی حکمی ساسان شکوریان را به عنوان دبیر اجرایی فضای مجازی و مسئول دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای ساسان شکوریان

نظر به تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در عرصه ی فعالیت های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان دبیر اجرایی فضای مجازی و مسئول دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

ناصر چنانی

معاونت هنری و سینمایی و دبیر جشنواره

 

ساسان شکوریان دو دوره نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و مدیر درگاه تئاتر خوزستان و از فعالان تئاتر خوزستان است و سابقه کارگردانی تئاتر، دبیر جشنواره های تئاتر، داور و عضو هیئت انتخاب جشنواره های نمایشی، پژوهشگر تئاتر و ... از دیگر فعالیت های وی است.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری ناصر چنانی از 9 تا 12 آذرماه 1400 در استان خوزستان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران