در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی اهواز برگزار می شود

هشتمین نشست چهارشنبه ها با تئاتر در تالار آفتاب اهواز

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز از برگزاری هشتمین نشست هفتگی با عنوان «چهارشنبه ها با تئاتر» در تالار آفتاب اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، حمیدرضا سالاروند رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز از برگزاری هشتمین نشست هفتگی انجمن هنرهای نمایشی اهواز خبر داد و گفت: نشست «چهارشنبه ها با تئاتر» انجمن هنرهای نمایشی اهواز با عنوان «ساده انگاری در برخورد با مخاطب تئاتر کودک و نوجوان» توسط میلاد هارونی روز چهارشنبه 19 آبان ماه 1400 ساعت 18 در تالار آفتاب اهواز برگزار می شود.

سالاروند افزود: گفت و گوی آزاد نیز از دیگر بخش های نشست چهارشنبه ها با تئاتر این هفته خواهد بود.

حمیدرضا سالاروند رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز ضمن ابراز خرسندی از روند رو به جلو تولید تئاتر پس از نزدیک به دو سال تعطیلی اجباری به علت شیوع بیماری کرونا در اهواز گفت: از تیرماه امسال برنامه «چهارشنبه ها با تئاتر» با رویکرد آموزشی و بستری برای تبادل اطلاعات و نقد و گفتگوی آزاد در فضای تئاتر اهواز که به علت تعطیلی ها بی رمق شده بود طراحی شد و این جلسات با مدیریت منصور ناصری و همراهی عزیز زنگنه از هنرمندان تئاتر اهواز آغاز شد که جلسات مستمر آن در وضعیت قرمز کرونا متوقف شد و از اواخر مهرماه به خواست هنرمندان ادامه این جلسات از سر گرفته شد و در هفته گذشته با دعوت از مهران دشت بزرگی از هنرمندان تئاتر استان خوزستان، مبحث آموزشی «نقش خلاق مخاطب در رویداد تئاتری» انجام شد و با استقبال هنرمندان جوان روبرو شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز افزود: امیدواریم که استمرار این جلسات باعث ارتباط بیشتر و وحدت و همبستگی هنرمندان کلانشهر اهواز و همچنین استان گردد.

حمیدرضا سالاروند گفت: انشاالله با همکاری منصور ناصری و دیگر هنرمندان و با شروع اجراهای عمومی نمایش ها در اهواز از آذرماه امسال، جلسات نقد و بررسی نمایش های روی صحنه نیز در این جلسات برگزار گردد و همچنین در هفته های آینده پخش فیلم تئاتر و برنامه های دیگر از جمله نمایشنامه خوانی و...در این جلسات اجرا خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز در پایان گفت: شرکت در این نشست های هفتگی برای عموم علاقمندان هنرمندان و هنردوستان و همچنین هنرمندان شهرهای دیگر استان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی، ضدعفونی صندلی ها و رعایت فاصله گذاری و زدن ماسک آزاد است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران