در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر جشنواره مشخص شد

حضور سه نمایش از خوزستان در پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

با اعلام دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، سه نمایش از استان خوزستان در این دوره از جشنواره حضور دارند.

به گزارش تئاتر خوزستان با اعلام عباس خلیفه لو دبیر پانزدهمین دوره جشنواره سه نمایش از شهرستان های امیدیه، اهواز و باغملک استان خوزستان در بخش های صحنه ای، خیابانی و آئینی و سنتی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران حضور خواهند داشت.

نمایش «روزی که قاسم گم شد» به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی غزل بویری با بازی اورانوس شرافت کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان امیدیه در بخش صحنه ای این دوره از جشنواره حضور دارد.

در بخش خیابانی نمایش «درد پنهان» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار کاری از گروه تئاتر آئین مردم از شهرستان اهواز در این دوره از جشنواره حاضر خواهد شد.

در بخش آئینی و سنتی نمایش «خرس بازی به روایت کمین و جرین» به نویسندگی مجتبی مقدم و کارگردانی محمدرضا صفاران کاری از گروه تئاتر منگشت شهرستان باغملک در پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران حاضر خواهد شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به دبیری عباس خلیفه لو از 17 الی 21 آبان ماه 1400 در شهرستان اهر برگزار می گردد.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران