در حال بارگذاری ...
با حضور معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

نشست معاونت هنری ارشاد با اعضای ستاد جشنواره کودک و نوجوان دزفول

جلسه تفاهم نامه بودجه اجرایی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان جلسه تفاهم نامه بودجه اجرایی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آرش سهرابی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، علی بنائیان عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، سروش مداح قائم مقام دبیر جشنواره کودک و نوجوان، محمدحسین دهقان برنجی دبیر اجرایی جشنواره و نادر شریفی از هنرمندان تئاتر دزفول روز شنبه 15 آبان ماه 1400 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

 در این نشست سروش مداح با بیان مشکلات پیشرو و برگزاری چهاردهمین جشنواره در دو بخش نمایش نامه نویسی و پژوهش  درخواست تامین بوجه این جشنواره را در سال جاری نمود.

در ادامه  محمدحسین دهقان برنجی دبیر اجرایی جشنواره با ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی اجرای چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با شرایط کرونا و محدودیت های پیش رو، عملکرد جشنواره را مطرح کرد.

در این جلسه خاطر نشان شد هم زمان با ایام برگزاری جشنواره نمایش هایی در ژانر کودک و نوجوان به صورت و محیطی در مناطق محروم شهرستان دزفول اجرا شود.

در پایان هر یک از عزیزان حاضر در جلسه صحبت های خود را بیان کردند و ناصر چنانی معاونت فرهنگی اداره کل قول مساعدت و همکاری لازم را برای بهبود هر چه بهتر اجرای چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول داد.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیر علیرضا چرخابی آذرماه ۱۴۰۰ در شهرستان دزفول برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرماندار دزفول مطرح شد

دزفول آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر است
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرماندار دزفول مطرح شد

دزفول آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر است

در پی سفر مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به شهرستان دزفول، وی با علیرضا خردمند فرماندار دزفول دیدار و گفت و گو کرد.

|

نظرات کاربران