در حال بارگذاری ...
با برگزاری آئین اختتامیه جشنواره مشخص شد

درخشش هنرمندان تئاتر باغملک در پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

هنرمندان تئاتر شهرستان باغملک که در بخش آئینی و نمایشنامه نویسی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شرکت کرده بودند موفق به کسب دو جایزه از این جشنواره شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان گروه تئاتر منگشت شهرستان باغملک که با نمایش خیابانی «خرس بازی به روایت کُمین و جِرین» در بخش آئینی و امیر امیری با  نمایشنامه «ارتباط چشمی با مادر» در بخش نمایشنامه نویسی در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شرکت کرده بودند موفق به کسب دو جایزه از این جشنواره شدند.

با اعلام آرا هیئت داوران پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان هنرمندان تئاتر شهرستان باغملک موفق به کسب دو جایزه از این دوره از جشنواره شدند که به شرح زیر اعلام شد.

کسب رتبه اول و تندیس جشنواره در بخش تحقیق و پژوهش (نویسندگی) برای مجتبی مقدم نویسنده نمایش خیابانی «خرس بازی به روایت کُمین و جِرین» به کارگردانی محمدرضا صفاران از گروه تئاتر منگشت باغملک.

کسب لوح تقدیر در بخش نمایشنامه نویسی برای آقای امیر امیری برای نمایشنامه «ارتباط چشمی با مادر» از شهرستان باغملک.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیابانی «خرس بازی به روایت کُمین و جِرین» در بخش های زیر کاندیدای دریافت جایزه شد: محمدرضا صفاران برای طراحی فضا و صحنه، محمد برفی نژاد و امیررضا برفی نژاد در بخش موسیقی.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از 5 الی 10 آبان ماه 1400 در شهرستان مریوان برگزار شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران