در حال بارگذاری ...
کارگردان تئاتر کارون مطرح کرد

تنها سالن تئاتر شهرستان کارون در اختیار شورای اسلامی شهر کوت عبدالله قرار گرفت

شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، تنها سالن تئاتر شهر را برای دایر کردن جلسات خود در اختیار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، کاظم قریشی کارگردان تئاتر کارون که خود را برای شرکت هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان آماده می کند با اعلام این خبر گفت: نزدیک به چندین ماه است که هنرمندان تئاتر شهر کارون دیگر محلی برای تمرین تئاتر ندارند و گروه تئاتر اشراق که خود را برای شرکت در هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان آماده می‌کند به ناچار در یک حسینیه تمرینات خود را انجام می دهد.

قریشی اظهار کرد:با شروع ششمین دوره فعالیت شورای اسلامی شهر کوت عبدالله،فرهنگسرای مهدیه که از مجموعه‌های فرهنگی شهرداری کارون است در اختیار شورای اسلامی شهر کوت عبدالله قرار گرفت و این اقدام به دلیل آن صورت گرفت که ساختمان قدیمی شورای اسلامی شهر به دادگستری واگذار شده بود.

کارگردان تئاتر کارون افزود:مجموعه فرهنگسرای مهدیه تنها سالن تمرین تئاتر در شهر کارون بود که اکنون تابلوی شورای اسلامی شهر کوت عبدالله بر سر در آن نصب شده است و‌ دیگر امکان تمرین در آن وجود ندارد.

وی در ادامه گفت:تئاتر در کارون نزدیک به ۳۰ سال سابقه و قدمت دارد و گروه تئاتر اشراق یکی از گر‌وه‌های فعال تئاتر عربی خوزستان در آستانه یک جشنواره مهم مکانی برای تمرین ندارد.

کاظم قریشی در پایان گفت: ما هنرمندان تئاتر شهر کارون از شورای اسلامی شهر کوت عبدالله و مدیریت شهرستان کارون انتظار داریم که به ایجاد سالن نمایش و ساخت پلاتو برای هنرمندان کارون توجه و اقدام جدی کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران