در حال بارگذاری ...
توسط دفتر انجمن هنرهای نمایشی باغملک انجام شد

برگزاری اولین نشست پخش فیلم تئاتر در باغ ملک

اولین نشست پخش فیلم تئاترهای برتر کشور توسط دفتر انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان اولین نشست پخش فیلم تئاترهای برتر کشور و نقد و بررسی آین آثار توسط دفتر انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک روز جمعه ۱۶ مهرماه 1400 در محل تالار فردوسی این شهرستان برگزار گردید.

در این نشست که بررسی اجرای نمایش «مرگ فروشنده» به نویسندگی آرتور میلر و کارگردانی نادر برهانی مرند اختصاص داشت تعدادی از هنرمندان تئاتر و همچنین چند تن از شعرای شهرستان باغ ملک حضور داشتند.

در ابتدای این نشست احسان نیکبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک ضمن خوش آمد به حضار چند کلامی پیرامون ایده برپایی این نشست و همچنین برنامه های آتی انجمن صحبت کرد.

در ادامه فیلم تئاتر مذکور از طریق ویدئو پروژکتور پخش گردید و در پایان مصطفی براتی دانش آموخته و از هنرمندان تئاتر باغ ملک اطلاعات کاملی از آثار آرتور میلر و زندگی نامه این نویسنده ارائه داد و سپس به نقد این اثر پرداخت و سایر حضار و هنرمندان نیز نظرات خویش  را در خصوص این نمایش بیان کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان نشست های پخش فیلم تئاتر بصورت دو هفته یکبار در شهرستان باغ ملک برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران