در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر سیزدهمین دوره

معرفی نمایش های روز چهارم همایش ملی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم خوزستان

طبق اعلام دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان، در چهارمین روز این دوره از همایش یک اجرای شبیه خوانی، یک اجرای پرده خوانی و دو اجرای نقالی از سایت چهارسو به صورت مجازی پخش خواهد شد.

به گزارش تئاتر خوزستان خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان با اعلام اجراهای روز چهارم سوگواره گفت: در روز پایانی این دوره از همایش چهار اجرا خواهیم داشت که یک اجرای پرده خوانی از شوش، یک اجرای شبیه خوانی از آبادان و دو اجرای نقالی از شوشتر و تهران از سایت چهارسو به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

ضرغامپور در خصوص اجراهای روز پایانی سیزدهمین دوره همایش گفت: پرده خوانی «خرابه شام» با پرده خوانی رضا طاهری از خوزستان شهرستان شوش از ساعت 21 از سایت چهارسو پخش خواهد شد و شبیه خوانی «ورودی شمر و پشت خیمه خوانی» با شبیه خوانی محمدرضا دلایر از منطقه آزاد اروند شهرستان آبادان از ساعت 21:20 از سایت چهارسو پخش می شود.

دبیر سیزدهمین دوره همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان در ادامه اظهار کرد: نقالی «طفلان مسلم» با نقالی محمد نارنج پور از خوزستان شهرستان شوشتر از ساعت 21:40 پخش می شود و آخرین اجرای این دوره از همایش نقالی «عاشورا» با نقالی تامارا یکتا از تهران از سایت چهارسو به نشانی https://www.t4soo.com/ پخش خواهد شد.

خلیل ضرغامپور در پایان افزود: آیین اختتامیه سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان با حضور هنرمندان شرکت کننده و مسئولین استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی روز پنج شنبه 15 مهرماه 1400 ساعت 20 در شهرستان شوشتر برگزار می گردد.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از 11 الی 15 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی https://www.t4soo.com/  در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش برنا جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش برنا جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک

بیست ‌و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر لاله های سرخ در چهار بخش در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که بخش مسابقه تئاتر برنا در سطح استان خوزستان از 1 تا 4 تیرماه و همزمان با عید غدیر به صورت متمرکز و با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر استان خوزستان در شهرستان اندیمشک ‌برگزار خواهد شد.

|

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران