در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سیزدهمین دوره اعلام شد:

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم

دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم خوزستان ۲۵ شهریورماه را آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه همایش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، خلیل ضرغامپور دبیر همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان 25 شهریورماه 1400 را آخرین مهلت ثبت نام فرم همایش و ارسال آثار به دبیرخانه همایش ذکر کرد.

ضرغامپور افزود: متقاضیان برای شرکت در بخش های سه گانه نقالی، پرده خوانی و شبیه خوانی همایش تا پایان روز 25 شهریورماه 1400 فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ایران تئاتر و درگاه تئاتر خوزستان به آدرس https://khoozestan.theater.ir/fa/form_data/add/form_id=184 فرم ثبت نام سیزدهمین همایش ملی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم را تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

دبیر همایش ملی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم در ادامه افزود: متقاضیان شرکت در همایش بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری، فایل اثر نمایشی خود به همراه کدرهگیری سایت را به شماره همراه 09166132545 در واتس آپ، تلگرام یا ایتا ارسال نمایند.

خلیل ضرغامپور در خصوص شرایط شرکت در همایش گفت: آثار متقاضیان شرکت در سوگواره فقط باید به صورت تک بازیگر یا تک شبیه خوان در مدت زمان حداکثر 15 دقیقه و براساس نسخ معتبر تولید و ضبط شده باشند و به لحاظ متن و شیوه ی اجرایی مبتنی بر اصول و فنون خاص انواع نمایش های یاد شده در بخش های سه گانه همایش باشد.

 

نسخه PDF فراخوان سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم در بخش ضمائم خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران