در حال بارگذاری ...
سرپرست گروه تئاتر اندیشه شوش:

آغاز برگزاری کلاس های مقدماتی بازیگری تئاتر در شوش

سرپرست گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی از آغاز دوره ی آموزش مقدماتی بازیگری برای علاقه مندان زیر ۱۶ سال در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، عباس کرم الهی سرپرست گروه تئاتر اندیشه ضمن اعلام این خبر گفت: دوره ی مقدماتی بازیگری تئاتر برای اولین برای در شهرستان شوش برای علاقه مندان زیر 16 سال به عنوان رده ی سنی پایه در پلاتوی شهید احمد حیاری آغاز شد .

وی افزود: با همکاری مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و محمد دیناروند کارشناس هنری اداره و تعیین سرفصل های آموزشی شامل: بازیگری در چهار قدم، روشن های تست بازیگری، وضعیت های مختلف بازیگر در صحنه ی تئاتر، موقعیت صحنه، سبک نمایش، ساختار نمایشنامه، انواع نمایشنامه، آشنایی با مسئولیت ها در نمایش، آشنایی با انواع نور، آشنایی با انواع تمرینات بازیگر، شخصیت پردازی و.... هنرجویان با مفاهیم اولیه بازیگری آشنا می شوند و در پایان برای نمایش عروسکی «چاه مکن بهر کسی» از بین هنرجویان بازیگر انتخاب خواهد شد.

عباس کرم الهی سپس اظهار داشت: شروع دوره ی آموزش بازیگری در سطح مقدماتی برای علاقه مندان زیر 16 سال، هم زمان با 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران را به فال نیک می گیریم و با شعار« سلامت و شادکامی شکوه‌آفرینان صحنه ی تئاتر» امیدآن را داریم که تا زمان اجرای نمایش «چاه مکن بهر کسی» ویروس منحوس کرونا ریشه کن شده تا بتوانیم برای عموم مردم این نمایش را برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: این دوره از کارگاه های آموزشی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 18:30 الی 20:30 در پلاتوی شهید احمد حیاری شهرستان شوش با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند

حمیدرضا هیبتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند با هدف توسعه و ترویج هنر تئاتر خبرداد.

|

نظرات کاربران