در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر سیب؛

اجرای نمایش «نمایش خواب هایی که باید دید» در بهبهان

نمایش «خواب هایی که باید دید» کاری از گروه تئاتر سیب در تالار آفاق شهرستان بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «خواب هایی که باید دید» به نویسندگی مهدی چاکری و کارگردانی مشترک اشکان لدنی و یاسین پارسامنش کاری از گروه تئاتر سیب از 20 الی 27 تیرماه 1400 به مدت یک هفته در تالار آفاق بهبهان به روی صحنه رفت.

در این نمایش مارال هاشمی، نجمه ناخدایی، بهار فلاحتی، اشکان لدنی و یاسین پارسامنش به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «خواب هایی که باید دید» اثر برگزیده سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان است که موفق به کسب دیپلم افتخار مقام اول کارگردانی و همچنین مقام اول بازیگری مرد در این جشنواره شد.

این نمایش اولین اجرای عمومی بعد از تعطیلی بلند مدت سالن های نمایش از اسفندماه 1398 در بهبهان بوده که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ظرفیت 20 درصد ظرفیت سالن در تالار آفاق بهبهان به روی صحنه رفته است.

سایر عوامل نمایش «خواب هایی که باید دید» عبارتند از: محمد حاجی زاده (طراح نور)، محمد آموزگاران (انتخاب موسیقی و عکاس)، مهرشاد آقاجری (مدیر صحنه)، عارف تجلی (ساخت نریشن)، علیرضا ادراکی ( تدارکات و پشتیبانی )، رضا عیوضیان (طراح پوستر)، طراح صحنه (یاسین پارسامنش، اشکان لدنی) و نجمه ناخدایی (دستیار کارگردان).

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «خواب هایی که باید دید» توسط گروه تئاتر سیب، دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و تماشاخانه و آموزشگاه هنرهای نمایشی سیب تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران