در حال بارگذاری ...
از سوی موسسه نغمه نمایش گستر باران

پذیرش طرح عروسک های «خانواده آبادی» در اولین رویداد فرنو

رویداد «فرنو» با محوریت حوزه‌های فرهنگی و هنری شامل شخصیت‌پردازی، بازی‌های ویدئویی‌ و کتاب‌های تعاملی، بازی، اسباب‌بازی، عروسک، پویانمایی‌، وب‌ و نوشت‌افزار از تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شود.

به گزارش تئاتر خوزستان طرح عروسک های لفته و لطیفه با عنوان «خانواده آبادی» توسط مهدی صفی آبادی مدیرعامل موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران از استان خوزستان در بخش طراحی شخصیت در رویداد «فرنو» پذیرفته شده و قرار است مورد داوری در این رویداد قرار گیرد.

این سلسله رویدادها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و با عنوان «فرنو» برگزار خواهد شد و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل‌ گرفتن مشارکت در مالکیت معنوی ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب ‌و کارهای فرهنگی است تا بدین ترتیب ‌زمینه ‌ایجاد کسب‌ و کارهای بازارپردازی فرهنگی ایجاد شود.

مهدی صفی آبادی شخصیت های «خانواده آبادی» را در قالب شخصیت های عروسکی لفته، لطیفه، مامان طیبه، بابا طاهر، بی بی بی امل، عمو شط، نخلک، پیشول، یاردونه خان، دور دونه جان، همایون و کتایون طراحی و به رویداد «فرنو» ارسال کرده و قرار است در این رویداد مورد داوری قرار گیرد.

طرح های شخصیت پردازی این دوره از رویداد «فرنو» توسط ایرج طهماسب طراح کاراکتر کلاه قرمزی، حمید مدرسی تهیه کننده کلاه قرمزی، حجت الله ناظری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حامد تأملی مرکز نوآوری بازی-یادگیری دانادل، حمیدرضا بحرینی پارک تولید محتوا کشور، حسین شیخ الاسلامی شتابدهنده فلافل، محمد مهدی جلالیان مدیرعامل استودیوی کمیکا، محمدحسن زمان وزیری مدیرعامل موسسه خیبر، سیداحمد موسوی کارشناس کسب و کار بازی های رایانه ای و مجتبی سادات سرکی صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه نبات مورد داوری قرار خواهند گرفت.

توسعه‌دهندگان کسب و کارهای‌ فرهنگی و هنری با حضور در این سلسله‌رویدادها و بهره‌مندی از‌ خدمات‌آموزشی و مربی‌گری، مدل کسب‌ و کار خود را مطابق با قواعد بازارپردازی فرهنگی تدوین کرده و خود را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت اقتصادی آماده می‌کنند.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران