در حال بارگذاری ...
در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان؛

اجرای نمایش محیطی «پداگوژی خوانی بر هملت» در اهواز

نمایش محیطی«پداگوژی خوانی بر هملت» به نویسندگی و کارگردانی ایوب بختیاری در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش محیطی «پداگوژی خوانی بر هملت» به نویسندگی و کارگردانی و بازیگری ایوب بختیاری کاری از گروه تئاتر خروس جنگی در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 ساعت 19 در محوطه باز تالار آفتاب اهواز و کتابفروشی رشد در حال اجراست.

سایر عوامل نمایش «پداگوژی خوانی بر هملت» عبارتند از: علی موسوی (سرپرست گروه)، زینب مجدمی (دستیار کارگردان)، فاطمه سلیمانی و موسی بشیریان (نظم محیطی).

نمایش «پداگوژی خوانی بر هملت» روایتی از شرح حال زندگی هملت از آغاز تا پایان است که  توسط گروه تئاتر خروس جنگی با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی کلانشهر اهواز تولید و در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان اجرا می شود.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران