در حال بارگذاری ...
با ادای احترام به شهدای گمنام

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان آغاز شد

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ادای احترام به شهدای گمنام واقع در یادمان شهدای گمنام شهرستان بهبهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خورستان ساسان شکوریان به همراه مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و جمعی از هنرمندان تئاتر با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در پارک شهید شریف نیا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اجراهای رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان خوزستان را آغاز نمودند.

در ادامه این مراسم نمایش «بچه پر رو» به کارگردانی سیدپدرام مصفا برای مخاطبان در یادمان شهدای گمنام شهرستان بهبهان آغاز شد.

امروز و هم زمان با آغاز رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سایر گروه های نمایشی خیابانی حاضر در رپرتوار نیز اجراهای خود را در شهرستان های مختلف استان خوزستان آغاز نمودند.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران