در حال بارگذاری ...
در پی درگذشت هنرمند تئاتر خوزستان منتشر شد؛

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درپی درگذشت خسرو مرادی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی درگذشت خسرو مرادی، خادم شهدا، نویسنده، طراح و کارگردان خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت خسرو مرادی، خادم الشهداء و جانبازان و ایثارگران، نویسنده، طراح و کارگردان خوزستانی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند زنده یاد خسرو مرادی، خادم الشهدا و جانبازان، ایثارگران و نویسنده، طراح، کارگردان و فیلمساز خوزستانی باعث تالم و تاثر فراوان شد. بدینوسیله این مصیبت تلخ را به خانواده گرامی ایشان و هنرمندان جامعه شاهد و ایثارگر اهواز و عموم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می کنم و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

به گزارش تئاتر خوزستان، خسرو مرادی نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر و فیلم استان خوزستان و کارشناس فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول به کار بودند که چندی پیش بازنشسته شده بودند و همواره در جهت تربیت و آموزش هنرجویان و هنرمندان جامعه شاهد و ایثارگر استان خوزستان تلاش وافری داشت.

زنده یاد خسرو مرادی در زمان جنگ در مناطق عملیاتی به همراه گروه بازیگرانش به اجرای نمایش می پرداخت و در دوران بعد از دفاع مقدس در جشنواره های مختلف ملی برگزیده نمایشنامه نویسی، داستان نویسی و کاریکاتور شده بود و هم اکنون نیز عضو هیئت مدیره انجمن تئاتر شاهد اهواز و عضو هسته مرکزی گروه تئاتر آئین مردم اهواز بود.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان
در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان

در جلسه مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران، بر اعلام آمادگی شعبه تئاتر عتبات عالیات کربلای عراق با تئاتر خوزستان تاکید شد.

|

نظرات کاربران