در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین و هنرمندان برگزار شد؛

جلسه تودیع و معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغ ملک با حضور مسئولین شهری و هنرمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان جلسه تودیع و معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغ ملک با حضور احمدرضا زنگنه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، ایمان رحیمی هزاروند مسئول امور هنری اداره، مازیار معتمدنیا مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش، عابدین عادلزاده مسئول فرهنگی و پرورشی سپاه ناحیه باغ ملک، یعقوب تامرادی مسئول بسیج هنرمندان، پیمان فرهادی عضو شورای اسلامی شهر قلعه تل و رئیس انجمن شعرا و نویسندگان، سلیم کایدیان رئیس انجمن موسیقی، اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان و تعدادی از هنرمندان و پیشکسوتان هنر نمایش شهرستان باغ ملک روز سه شنبه 17 فروردین ماه 1400 ساعت 20:30 در تالار فردوسی باغملک برگزار شد.

در ابتدای مراسم احمدرضا زنگنه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ضمن خوش آمدگویی به حضار محترم و هنرمندان تئاتر شهرستان و لزوم تعامل و دوستی، از زحمات ماهتاب علیزاده رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی باغملک تشکر کرد و دوره جدید انجمن را یکی از دوره های خوب انجمن توصیف کرد.

در ادامه ماهتاب علیزاده از عملکرد دو ساله خود در سمت ریاست انجمن هنرهای نمایشی باغملک گزارش کاملی ارائه داد.

در بخش دیگری از مراسم اسکندر اسکندری از پیشکسوتان نمایش برادر هنرمند شهید ابراهیم اسکندری به تعریف آکادمیک از هنر زیبای تئاتر پرداخت و هنر نمایش را یکی از تاثیر گذارترین هنرهای بشری توصیف کردند.

در ادامه این مراسم احسان نیکبخت به عنوان رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک ضمن دعوت از تمامی هنرمندان جهت تولید اثر نمایشی از مسئولین حاضر در جلسه درخواست کرد تا تعامل بیشتری با انجمن هنرهای نمایشی داشته باشند.

وی همچنین به ریاست انجمن شعرای شهرستان پیشنهاد داد در ساختار انجمن شعرا و نویسندگان قسمتی را به ادبیات نمایشی و نمایشنامه نویسی اختصاص دهند تا با تعامل، افراد بیشتری در این زمینه فعالیت نمایند و همچنین از مسئول فرهنگی سپاه ناحیه باغ‌ملک و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش خواست تا تعامل بیشتری در زمینه برگزاری و اجرای جشنواره های تئاتری و همچنین استعدادیابی با انجمن هنرهای نمایشی داشته باشند.

در پایان مراسم ماهتاب علیزاده رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی و احسان نیکبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی باغملک لوح و احکام خود را دریافت نمودند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران